alla vill till himmelen men ingen vill dö

äckelmåndag!

Lyckades försova mig imorse så blev att kolla på julkalandern med älsklingen (:
Hann även skriva en hel del på min rapport idag så är rätt nöjd men ska försöka bli klar med den denna vecka, eftersom det dyker upp mer saker att plugga på -.-

På lunchen gick jag och fikade med Malin och Felicia, myspys (:
Sen vid fyra slutade jag (:
Lite kort sammanfattning av dagen (; Men mer intressantare än så var den inte ;)

Kom hem runt sex och fick börja plugga som vanligt då... blä!

Men nu ska jag ringa till min finaste och säga godnatt (:
Sen ska jag fara in i drömmarnas värld, där jag ska krama och pussa på världens finaste hund...

pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0