Tv mys med mig själv!

Äntligen fredag!
Vilken härlig dag, nananananan! :D

Dagen började med grafiska (lektionen som gör att man vill gå till skolan!) Efter skolan gick jag, cornelia och lina och fikade sen mötte jag pojkvännen så gick vi och letade julklappar och sådant (: Men snäll som jag är så köpte jag bara saker till mig själv... hm! Men det får bli att köpa julklappar på måndag istället ;)
Fick även mina supersnygga skor idag av felicia :D supernöjd!
Köpte en ansiktskräm (garnier), och köpte bodylotion (nivea) som är den absolut bästa krämen någonsin! :o
Köpte även att par mystofflor till älsklingen, han sa att han frös så tyckte han behövde det ;) köpte även lite godis såklart och toffifee :D MUMS!

Men nu ska jag lägga mig framför tvn i gullringen och vänta på att emil och jörgen kommer tillbaka från garaget så vi kan kolla på film och äta godis (: 

Puuuussssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0