toppendag!

heeeeej :D

Har verkligen haft en toppendag idag :D 
Dagen började med julkalendern, så himla mysigt, längtar något otroligt till julafton nu!
Slutade sedan vid halv två och då gick jag till stan och kollade lite efter julklappar. Hittade den perfekta julklappen till min syster ;) Och till min pojkvän (: Det är ju så fruktansvärt mysigt att gå och köpa juklappar (:

senare vid halv tre så gick jag och klippte mig, blev riktigt nöjd även att jag klippte väldigt mycket (: 
Lägger in en bild så ni får se någon dag ;)
Efter att jag hade varit och klippt mig så gick jag och fikade med Jennifer och Emma, så himla mysigt! :D

Och nu sitter jag hemma hos älsklingen (: Har faktiskt inte varit med honom på en hel vecka, eftersom jag pluggat konstant!

Hittade ett par snygga skor på skopunkten som felicias mamma skulle köpa med hem till mig (: Så himla gullig :D Så får dom imorgon!

Snygga juh ;) 

Men nu ska jag plugga lite med den bästa sen kolla på film (: 

Puuuussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0