brunett eller blond?

ja dagen har faktiskt varit rätt okej (: Skönt att gå till skolan och inte sitta hemma och tråka!
Gjorde ett tyska prov idag och det verkade gå skapligt men det ligger väl förhoppningsvis mellan IG och G!
Skulle bli riktigt glad för ett G (: Eftersom tyska är så himla svårt, blää!
Men det är bara att hålla tummarna (;

Och nu sitter jag hemma hos min älskling och tänkte snart gå och duscha (:

Åååh vad jag saknar mitt bruna hår :(




tycker ärligt att jag passar bättre i mörkt, men vågar inte färga det och det är bara jobbigt att färga hela tiden!
men får väl se om det sker i framtiden (: eller vad tycker ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

Ser faktiskt bra ut i brunt med. Men du är ju sjukt snygg i blont Pallen :D men klart man blir sugen på förändring..

2011-11-22 @ 20:50:15
Postat av: Pauline

jaa men eller hur, trivdes i det :) Men kommer vilja ha blont sen igen, haha!

Du är snyyyggg ;*

2011-11-28 @ 19:06:54
URL: http://paulineesping.blogg.se/
Postat av: cornelia

Jaa det tycker jag du ska! så himla fint! fast du är ju snygg i allt så det spelar ju ingen roll ;)

2011-11-30 @ 09:47:20
Postat av: Pauline

tycker du det? (a jag saknar det massor när jag kollar på gamla bilder, det va så himla fint :(

haha, neee :D du däremot, snygging ;*

2011-11-30 @ 21:22:46
URL: http://paulineesping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0