I've never loved someone like you before

stannade faktiskt hemma från skolan idag för att jag hade så himla ont i min rygg i morse och mådde bara allmänt dåligt :/ Men nu är det faktiskt bättre :)
Dagen började med en cappucino och robin hood. Måste ju njuta lite när man är hemma och är sjuk ;)
Efter filmen så tog jag en liten promenad så att jag skulle kunna plugga sen, men det gjorde det inte bättre -.-
Har bara pluggat glosor idag, ingen grammatik, ingenting :(
Det kommer tyvärr gå åt helvete imorgon, men får försöka läsa lite innan jag går och lägger mig!

Ska nämligen se halv åtta hos mig ikväll, älskar det programmet :D Så mysigt!
Men nu ska jag gå ner och äta lussebullar och dricka kaffe med familjen :)

Pussss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0