jag kan inte förstå att jag aldrig kommer att se dig mer...

Kan väl börja med att berätta att jag är trött och less på det mesta... Skulle vilja gräva ned mig ett tag, vore inte helt fel (:

Sitter och lyssnar på musik och borde egentligen plugga rättskunskap, fast skjuter gärna upp det ett tag ;)
Så låter musiken leka med mina känslor ett tag!
Men något positivt är att det är freeedag imorgon :D fast iof, jag är ju inte precis exalterad, ska ju ändå bara åka hem och ligga och tjocka mig i soffan med en riktigt jävla fet godispåse!
Måste tyvärr ta det lite lugnt eftersom jag känner mig riktigt sjuk, vill ju verkligen komma igång att träna men går ju inte då :/ Så vill bli frisk och nu tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0