Hej där 2012

Hej där alla tvåtusentolvare (: Hoppas alla har haft en toppenjul och ett toppennyår!
Det hade iaf jag! Är supernöjd med mina julklappar och att jag firade in det nya året med en mängd kyssar från min älskling ♥
24/12
Jag ska börja med att berätta lite ungefärligt vad jag fick i julklapp (: 
volumemaster, pengar, kläder, parfymer, öronmuffar, friasmsiettår, arganolja, smycken, värmepläd och lite annat (:
31/12
Nyåret spenderades med brudarna och firades sedan in med älsklingen (: Natten slutade med att jag och älsklingen köpte två Phalmapizzor och begav oss hemåt med två svansar bakom oss, det var tydligen inte bara vi som var hungriga på pizza (; Så bella och Victor bjöd in dem själva på en bit pizza (:
Idag spenderade jag min dag med Emma (: Men nu sitter jag hemma med älsklingen och ska snart äta räkmacka, mmmmmh! 
Puuuusssss!

Kommentarer
Postat av: Pauline

hahaha jaa jag vet (a så du läser den alltså nu? ;) <3

2012-02-09 @ 09:33:27
Postat av: Pauline Esping

hahaha, jaa jag vet :$ så du läser den alltås nu? ;) <3

2012-02-09 @ 09:34:25
URL: http://paulineesping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0